Sunday, December 19, 2010

Update : Mampukah aku..?

Assalammualaikum.

Dh 2 weeks dh berlalunya episod sedih lam hidup aku tu..
Masih terasa lg situasi ketika itu...masih terngiang2 lg setiap kata2 dia...masih terbayang lg wajah muram dia...

Hmm..aku x sepatutnya mengingati semuanya kn? Kerna semuanya hanya menambahkan sedih di hati ku...mungkin betul ckp En Z...Aku patut lupakan dia...Tapi mampukah aku...?

Mungkin itu yg terbaik utk mengubat parut lam ht ni...Mengapa aku perlu bersedih sedangkan aku tahu dia sedang berbahagia di mana jua dia berada...Aku seharusnya mencuba membahagiakan diri ku sendiri...Tapi mampukah aku...?

Tapi aku rindu dia sgt..! Walaupn aku rasa yg dia x akan pernah merindui aku...Sedihnya...!

Tapi mampukah aku...? Tapi mampukah aku...? Tapi mampukah aku...? Arghhhhhh...! Rasa nk jerit jek kuat2...Ms breakup ngan ex bf dulu pn x mcm ni...!! I hate myself...!

Last Friday opis aku cuti sbb de event company...aku x terlibat lam event tu...so stay kt umah jek la jawabnya...

Kalo dulu ms still single n fooling around, walaupn duk kt umah aku x penah rs bosan...sbb dia mesti akan on9 utk borak ngan aku...so at least walaupn kami jauh, tp ttp rs dekat sbb x pnh berenggang...hari2 on9...tp kkdg disebabkn aku selalu busy, aku jarang on9 mlm2...pdhal dia x pnh lupa nk on9 mana la tau in case aku on9 pas balik dr opis...tp jarang sgt la melainkn weekend la...

Walaupn kkdg soklan yg dia tanya aku tu sama jek hari2, tp aku rs hepi sbb de kwn yg concern n caring mcm dia... :)

soalan2 wajib dia..." salam...kt ne..? pa kabar ktk...? dh makan? makan pe? "

favorite phrase dia..." i miss u..." " nice..i like... "

" i miss u gak.. :'( " ===> dulu, kini & selamanya sahabatku...!

Sbb tu tajuk post ni "Mampukah aku...?".

Kerna aku x pasti samada aku mampu melupakan dia... :( too bad for me rite..?

Cemana nk lupakan dia kalo setiap kali post update lam blog ni, mesti de cite psl dia gak...alahai...! mmg x mampu la nampak gayanya kn..? huhuhhuhu

Haa...tetiba kmk rindu maok klaka swk tek...!! uwaaaaa maok nanges kmk sa nek tok..! nang menar la nak nya gelar mek congek..!

" Iboh congek la owh...! Iboh pikey-ve jak.. "

" Aok la pok..! hehe.. "

Hmm...smlm kuar ngan Shil...x larat dh nk dgr Shil bebel sbb aku abaikan dia pas apa yg jd baru2 ni antara aku dan 'dia'...sian Shil dpt tempiasnya...pdhal dia x de kne mgena pn...

Mcm bese la...Shil ajak tgk wyg kt Alamanda...aku dh bosan dh tp layankn jek la kn bdk kecik neh...! kang majuk walaupn aku x kesah n x nk amek kesah pn, tp nnt aku gak yg bosan kn..? hakhak senget..!~

Kami tgk Tron : Legacy...best gak cite tu...layankn jek zasss walaupn ala2 nantoks...! hehe pastu p dinner kt Azhar Maju...hohoho tempat plg takut nk p sbb takut tserempak ngan Prosbocians...waahahahaa... :D

Thanks Shil sbb sedaya upaya nk watkan aku gelak...walaupn dia tau pe yg ada lam hati aku...
Thanks gak sbb bersabar ngan kerenah aku yg bak kata shil :
>> "u ni weirdo la syg...! tp i ttp syg u..."

" Weirdo..? Hmm..according to him..I am special..! " (getus aku lam hati..)

Sbnrnya smlm de jek jemputan dr kkwn kt Daus FC utk p lepak kt Canai Corner yg dkt ngan Subang Parade...tp terpaksa x m'joinkn diri sbb nk kne jumpa si Shil neh...adehhh kalo x sure dh dpt jumpa ngan Daus AF8 yg kmk minat gilak tok..!!! ecehhhhh

Motif aku minat Daus...? sbb Daus mcm dia...! comey sama jek depa neh...! hahahha senget la aku neh kn?! :D

Hmm..mlm ni de game Chelsea v. Man United...! owh mmg game yg aku tggu2 neh...! x sabar nk tgu mlm kang...terpikir2 nk tgk kt umah ke nk tgk kt luar...tp esok kn keje...nk ajak Shil kang esok dia class pg lak...hukhuk ckp psl MU, tingat lg ngan dia...sbb dia ngan aku neh =...kami ni MUFC..! oh yeah...sy syg abg Rooney..!

Mesti dia akan berjaga mlm ni utk tgk bola...! Mek urang, mun nangga game MU mala jak on9 n YM...! Haha mun nya sik on9, kmk bgurin jak sorg la owh...silap2 sik nangga game ya sbb ttido...!! pasya isok lusak mala jak kenak selak ngan nya...adoiyaiiii :p

Haaaa....! Abg Z pn sure akan berjaga tgk bola...haaa sambil2 tgk bola leh la tgu kek besday ek..? Sbb 20.12.2010 besday pakcik ni...! Nnt Yana belikan present ek..? Kalo Chelsea menang game mlm ni, anggap jek la itu adiah dr Wayne Rooney utk Abg Z ek..? hahahaa...adehhh x sesuai ok bila bkawan ngan org yg minat Chelsea neh...kalo tumpang kete de jek merchandise Chelsea lam kete dia...waahahahaha...x kose i...tercemar ok...! haha :p

Banyak nye aku gelak n senyum lam post kali ni...! :(

Walaupn semanis atau setawar mana pn senyuman aku...aku tetap rindu dia... :(

Semoga dia hepi..!! :)

Shinosuke : Bahagiakanlah semua insan di sekeliling awk...walaupun terkadang awk merasa x bahagia...percayalah suatu hari nnt semuanya akan membuahkan hasil...byk2kn bersabar ye...jgn pernah lupakn memori persahabatan kita OK! :)

No comments:

Post a Comment