Thursday, February 18, 2010

2010 - Cinta Terakhir~~~

Assalammualaikum...~~
Hmm lately suka sgt² dgr lagu Aiman - Cinta Terakhir...x tau kenapa..maybe sbb aku lum jumpa Cinta Terakhir aku...aku dh jumpa Cinta Agung yakni cinta pd Maha Pencipta..mmg Cinta Allah adalah yg terbaik.. :) insyaAllah aku ttp sabar menunggu bila munculnya Cinta Terakhir aku..sape la agaknya Adam utk insan bnama Azliana Mohd Azlan ney kn..? cemana la agaknya rupanya..? pe la agaknya keje die kn..? haha sume tu mcm bese la..soklan yg rsnya sentiasa bmain lam pale aku ngan Rina..hahaha pe kne mgena ngan Rina kn..haha sbb kitorg ni skrg ngah share d same mission..misi Cinta Terakhir..K.Tini dh bjaya dh jumpa Adam dia...kalo K.Tini ley sabar nape Cik Yana x ley kn..? Cik Yana kn kuat semangat n tabah..~~hmm tu la pe yg Rina selalu ckp ngan aku..maybe aku selalu ngeluh n bebel ngan Rina.. ^_^ hmm lamanya x jumpa Rina...windunyer..xpe nati kite kuar ek cyg...hikhik bestnya ingat saat² p trip last yr..tp rsnya tamo ingat sume tu sbb x bbaloi ingat k'dian yg akan watkn aku ingat ngan mereka² yg sgt² melukakan ht ney...Chayok³ Yana!!!

Cik Yana nk share lyric lagu best ni ek..Renung²kan lah..~~~



Kau Cinta pertamaku
Engkau cinta terakhirku
Tiada apa yang bisa menafikan kasih kita…

Kau ayu dimataku
Satu antara seribu
Tiada tara didunia…

Mungkin kan terputus di tengah jalan
Mungkin kan terlerai tanpa ikatan
Usah ragu dengan takdir…

Mungkin kitakan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya ditentukan Tuhan….



No comments:

Post a Comment