There was an error in this gadget

Wednesday, October 19, 2011

Photo Update : Warna Warni Hidup CY ~

assalammualaikum . 

OK . Lama sgt x update kan ? Sbb pe ? CY is BEEing herself with BZness ! Hikhik . So , kali ni nk gedik² sket & update pics la plak . Terasa malas nk post pnjg² ni .. sbb takde pe nk cite (wlupn sbnrnya byk cite !) hikhik .. Namun dek kerna kekangan masa & tenaga yg makin menipis .. dan badan yg makin mengembang ! tatau nape pdhal sepatutnya trn lg 8 kg .. sgt² demn kurasakan .. namun ku pasrah ! sbb Tdy pn de babat yg perlu dikecutkan .. bak kata K.Anne ! muahaha .. bak kata Wannz Tiang .. Kami ni chumel ("Teddy Couple") katanya ! ok ok .. gua paham , gua gemok .. esok kurus okeh .. muahaahahaha .. :D 

Ekceli la kan , arini dh genap 3 bln CY n Tdy ! jap jek ms berlalu .. tup tap tup tap ! taraa dh 3 bln .. :)
Bkn sng jek nk nyampaikn ke 3rd mth ni .. mcm² CY kne hadapi ... hati dh bape kali hancur dh ni .. kecewa ngan sikap insan bgelar perempuan (F) .. bila sesuatu tu tak dpt dimiliki , mencuba sedaya upaya memastikan insan lain x kan hidup dgn aman & x bhasil mdapatkan "dia" .. "Dia" bukan trofi utk direbut CY atau F .. x paham nape F bersungguh² nak memiliki "dia" .. maybe F x penah percaya hakikat yg seandainya kita menyayangi sum1 , lepaskanlah dia , seandainya dia kembali pd kita , mksdnya mmg dia milik kita .. seandainya x , paham² sendrik suda .. Demi Allah , seandainya satu hari tiada jodoh antara CY & dia (bgmusic = lagu ZZ) , CY sendrik yg akan hantarkan "dia" pd F .. but for now , pls stop all those stupidity as it only shows how desperate you are syg ... CY sendrik tak pernah tahu samada "dia" adalah sang Adam , tak pernah tahu samada CY adalah sang Hawa yg terbentuk dr tulang rusuk "dia" ..  segalanya diserahkan pd yg Maha Mengetahui segala sesuatu .. berusaha & tawakkal .. hanya itulah yg mampu CY lakukan .. CY mendoakan semoga F akan menemui sang Adam yg akan menghargai dia , sebagaimana dia .. Amin ..  
Ianya bkn semudah yg disangka .. namun selagi kaki mampu melangkah , bibir mampu berkata² , telinga mampu mendengar , mata mampu melihat & selagi diberi kekuatan , CY tak kan terus terjatuh tanpa berjuang , kerna hidup ini terlalu indah utk ditamatkan sebelum tibanya panggilan Ilahi .. Insya Allah , setiap ujian Allah SWT akan CY terima dgn redha .. kerna hanya Allah yg tahu betapa kuatnya CY utk semua itu .. 

#bff
#tuttifrutti
#senyumkelat
#afiq
#afiq
#baskinrobbins
#bajubesar ! haha ..
#steamboating #kekenyangan
#icecream
#budgetseminar
#secretrecipewithrina
#gemok !

Kekonon x nk post panjang lebar kan ? POYO la CY !! Bila dh start , mmg x leh benti .. muahahaha .. ish , tetiba lapar la plak ... adoiyai , pg td mkn 2 keping roti wholemeal n 1 slice of cis bedebah .. lapar ! nk geget² file rasanya ni ! hehe .. :D 

**Tdy , thanks Syg for all the smiles you brought into my life . I am sorry for every single thing that hurt you in any way .. May this "ukhwah" being blessed by Allah SWT .. I am trying my best for this "ukhwah" .. Hope you're doing d same .. Love you Syg !**

SuperTDY !
Tdy is "tasting" that Giant Platter . #pengsan !
 Our Giant Dinner @ Manhattan Fish Market Alamanda (08.10.11) #tapaubalik
 Me & My Guardian Teddy & Papa Smurf from Tdy ! TQ Syg . <3 
 Mine !
 My bouncer . Guard me from grumpiness & anger while driving . Haha ! 


OK . Sbnrnya FB ni bagus tau .. nak tau kenapa ? kkdg mende yg CY tak tau , byk fakta² & ilmu² CY dpt dr FB .. smlm CY terserempak ngan doa kt atas ni .. doa utk kita jadi rajin & hilangkan rasa sedih & gelisah .. yuk kita amalkan mbaca doa ni selepas solat .. bersama-sama lah kita mendapatkan manfaat dari ilmu Allah ini .. Amin .. 

# CY mendoakan yg terbaik utk semua insan² tersayang & sahabat² .. semoga hari ini lebih baik dari semalam .. semoga sentiasa diberkati Allah .. semoga sentiasa sihat walafiat hendaknya .. semoga terus mencambahkan cinta kpd sesama manusia & cinta kpd Allah .. amin .. # 

 "Yesterday is History , Tomorrow is Mystery & TODAY is a GIFT"

No comments:

Post a Comment